Tutustu Ruduksen uutuustuotteisiin ja Kotipolku-palveluun messuilla

ke tammik. 25 14:16:00 2017

Ruduksen messukauden aloittaa Rakenna & Remontoi -messut Vantaan Myyrmäki-hallissa 27.-29.1. Viikkoa myöhemmin Ruduksen osasto pystytetään Tampereen Asta Rakentaja -messuille. 3.-5.2. järjestettävät messut on Pirkanmaan suurin rakentamisen ja asumisen messutapahtuma.

Ruduksen osastolta vierailija saa vinkit betonisten pihakivien käyttöön ja pihan suunnitteluun. Esillä on uutuustuotteet Onni ja Antikko -kivet, Torino-kivet ja Paasikko-kivistä rakennettu penkki.

Messuilla esitellään Ruduksen uusi rakentajille suunnattu Kotipolku-verkkopalvelu. Kotipolulta rakentaja löytää parhaat ideat ja vinkit erilaisten betoni- ja kivituotteiden käyttöön eri rakennusvaiheissa. Kotipolkuun pääsee tutustumaan osastollamme ja samalla voi osallistua arvontaan ja tilata Kotipolku-uutiskirjeen.

Rakenna & Remontoi  sekä Asta Rakentaja -messuilla on vahva kattaus alan kärkiyrityksistä pienempiin mielenkiintoisiin toimijoihin. Kaikkiaan näytteilleasettajina on noin 200 yritystä. Messuilta löytyy apua erilaisiin hankkeisiin, oli kyseessä sitten rakentaminen, remontoiminen tai sisustaminen. Asiantuntevat näytteilleasettajat osaavat auttaa suunnittelussa, materiaalivalinnoissa ja työvaiheissa. Messut on oiva paikka kerätä kaikki tarpeellinen tieto pieniin ja isoihin projekteihin. Lisätietoja messuista löydät osoitteesta: www.rrmessut.fi/ ja  www.asta.fi/

Ruduksen osasto löytyy Rakenna & Remontoi -messuilta paikalta 38C ja Asta Rakentaja -messuilta paikalta A1023. Tervetuloa messuosastollemme tutustumaan Ruduksen uutuustuotteisiin ja Kotipolku-palveluun ja saamaan vinkkejä pihan suunnitteluun sekä betonisten pihakivien käyttöön.

www.rudus.fi/kotipolku

www.betonikivikauppa.fi