Rudus ostaa Lujabetonilta Oulun ympäristöbetonituotteita koskevan liiketoiminnan

ti elok. 27 15:00:00 2019

Rudus Oy ja Lujabetoni Oy ovat 23.8.2019 sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä Lujabetonin Oulun ympäristöbetonituotetehdas siirtyy Ruduksen omistukseen. Oulun tehdas liitetään osaksi Ruduksen maisematuoteliiketoimintaa, joka valmistaa ja myy ympäristörakentamiseen käytettäviä tuotteita, kuten pihakiviä, muurikiviä ja reunakiviä.Oulun tehtaan tuotevalikoima ja liiketoiminta tällä osa-alueella sopii hyvin täydentämään Ruduksen valikoimaa. Kaupalla Rudus pyrkii parantamaan maisematuotteiden alueellista saatavuutta ja palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin. Kaupan kohteena ollut Oulun Liitintien maisematuotetehdas siirtyy Rudukselle 1.9.2019 alkaen. Tehtaan nykyinen henkilöstö siirtyy ns. vanhoina työntekijöinä Rudukselle.

Lisätietoja liiketoimintakaupasta:

Liiketoimintajohtaja Kimmo Karja, p. 020 447 7434 kimmo.karja@rudus.fi

Rudus on kivipohjaisten rakennusmateriaalien, kuten valmisbetonin, kiviainesten, betonituotteiden sekä kierrätystuotteiden ja -palvelujen, toimittaja Suomessa, Virossa ja Pietarissa.